Sukcesja po włosku. Dziedziczka słynnego domu mody tworzy własną markę

0
82

Z czasem Margherita zaczęła pracować nad własnymi modowymi przedsięwzięciami. Po niezależnej marce dziecięcej Margherita Kids przyszedł czas na kolejny projekt, który projektantka nazwała od nazwiska swojego ojca, Marco Maccapaniego, byłego dyrektora artystycznego karnawału w Wenecji To on ma zresztą zorganizować pierwszy pokaz marki Maccapani.

W wywiadzie dla „Vogue Business” Margherita Missoni opowiada o swojej nowej marce: „Co do zasady będzie uniseksowa. (…) Niemniej, w odróżnieniu od wielu współczesnych projektów typu casual, które czerpią z mody męskiej, korzenie Maccapani tkwią w fundamentalnie kobiecym punkcie widzenia”.

Projektantka zapowiada też, że ubrania będą powstawać wyłącznie z dżerseju. Mają być jednak bardziej szykowną alternatywą dla popularnego w okresie pandemii stylu athleisure. Projekty marki Maccapani mają być na tyle uniwersalne, aby móc z powodzeniem nosić je od rana do późnego wieczora, na rozmaite okazje.

Missoni — ikona dzianiny we włoskim stylu

Markę Missoni założyło małżeństwo Ottavio i Rosita Missoni w 1953 roku w lombardzkim mieście Gallarte. Od początku marka skupiała się na dzianinie. Znakiem rozpoznawczym świętującego swoje 70-lecie włoskiego domu mody stały się kolorowe, wyraziste awangardowe wzory.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj