Strand jest uczciwy Więc dobry i Więc przyjemny w użyciu, sprawia, że starsze podklasy wydają się nieco nieobecne w porównaniu. Nawet jeśli zamienisz Chwyt na jedną z pozostałych dwóch opcji granatów — jedna z nich powoduje pojawienie się małych stworzeń zwanych nićmi, moja dzidziusie, a druga to opcja kontroli tłumu, która łapie wrogów w świecącą zieloną sieć — nadal będziesz się tak dobrze bawić, że możesz na chwilę zapomnieć o istnieniu innych klas. To prawda, że tak było w przypadku każdej nowej podklasy Przeznaczenie 2 wprowadził w przeszłości, ale ten wydaje się inny, ponieważ nie tylko dostajesz kilka ulepszonych mechanik, ale masz mnóstwo zupełnie nowych mechanik I nowy sposób przemierzania światów Przeznaczenie 2.
Pochmurno z szansą na ciemność
Porozmawiajmy o Rohanie i Nimbusie, Cloudstriderach, obrońcach Neomuny. Zawsze jest ich dwóch i żyją tylko 10 lat, co jest konsekwencją ciężkich nanoulepszeń, którym przechodzą, gdy zgłaszają się na ochotnika, by zostać Cloudstriderami. Najwięcej czasu spędzamy z Nimbusem, młodszym odpowiednikiem ponurego i szpakowatego Rohana, a każda minuta to świetna zabawa.
Przeznaczenie 2 nie brakuje siwych, stoickich mężczyzn i nawiedzonych, straumatyzowanych kobiet. Nimbus to powiew świeżego powietrza, ponieważ nie są żadną z tych rzeczy. Są jasne, żywiołowe i niebinarne. Są ujmujące i entuzjastyczne, z poczuciem młodzieńczego (i uroczo niedojrzałego) humoru, którego po prostu nie mamy dość w Przeznaczenie 2. Głosu użyczył nowicjusz w serialu, Marin Miller, Nimbus jest bijącym sercem serialu światło słoneczne kampania.
Zbyt często dostajemy tylko najwęższe wycinki rozwoju historii Przeznaczenie 2drugoplanowa obsada. Ale to jedna z rzeczy światło słoneczne wyróżnia się. Spędzamy dużo czasu z Nimbusem. W trakcie kampanii zaczynamy zdawać sobie sprawę, że entuzjazm Nimbusa to nie tylko mechanizm obronny czy niedojrzałość. To wybór.
W obliczu kosmicznych okropności Nimbus chroni ten młodzieńczy entuzjazm przed łatwym cynizmem, który towarzyszy żalowi i stracie. Mają przed sobą 10 lat życia, a każdy ostatni zamierzają przeżyć pełnią życia. To pełen niuansów i współczujący występ, a nawet gdy sprawy stają się poważniejsze i zakorzenione w historii po kampanii, wciąż jest odświeżający. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć więcej Nimbus w nadchodzących sezonach.
Kilka luźnych zakończeń
Pomimo wszystkiego, co kochałem światło słoneczne, zakończenie kampanii wydawało się ulgą. Pod koniec wydawało mi się, że kilka razy wykonałem te same misje. Idź chroń to coś, dotrzyj do tego czegoś przed złym facetem. Najciekawsze elementy światło słoneczne niestety nie są tym, na co poświęcamy najwięcej czasu.
Co Jest Zasłona (poza uzasadnieniem wysyłania nas na Neptuna?) Jak się tam dostała Neomuna? O co chodzi ze Strandem? Czego tak naprawdę chce Świadek? Spędzanie czasu z Nimbusem i odkrywanie nowych mocy Strand było super zabawne, ale za każdym razem, gdy kończyłem misję, miałem wrażenie, że patrzę na horyzont, gdzie toczy się prawdziwa walka, i żałuję, że tam nie jestem.
Na szczęście po ukończeniu kampanii w światło słoneczne Ty Do wziąć udział w tej większej walce i właśnie na tym opiera się Season of Defiance. Królowa Mara Kosmicznych Elfów (ups, mam na myśli Przebudzonych) potrzebuje twojej pomocy, aby uwolnić więźniów z (prawdopodobnie dobrze wypielęgnowanych) rąk Świadka, a te misje są świetne. Są ekscytujące, wymagające, trochę straszne. Wspaniały. To tak, jakbyś musiał przejść przez Śniące Miasto, zanim dotknąłeś fabuły Opuszczony. Bez względu na to, jak dobry jest Sezon Buntu i światło słoneczne historie są, istnieje między nimi pilna przerwa, co powoduje niezręczne tempo.