Elektryczny identyfikator Volkswagena. Buzz wygląda na wart poczekania

0
75

Tak, to w końcu tutaj. Po dosłownie latach przebłysków i połowicznych ujawnień Volkswagen zdjął osłony z produkcyjnej wersji całkowicie elektrycznego ID. Brzęczeć. I, jak wszystkie pojazdy elektryczne, które najbardziej nam się podobają w WIRED, ma charakter — całe mnóstwo. Prawdopodobnie o wiele więcej, niż można zmieścić w proporcjach mikrobusa.

Płaski przód, długi rozstaw osi, krótkie zwisy i stylistyka, która przyjemnie nawiązuje do starego hipisowskiego autobusu ID. Buzz to światowa droga od niedawnych, nie do końca udanych, wypraw VW na terytorium samochodów dostawczych EV. Pomimo wyglądu VW T1 lub „Bulli”, ten wielofunkcyjny pojazd jest oparty na tej samej platformie, co elektryczny hatchback ID.3. Oznacza to identyfikator. Buzz ma silnik elektryczny o mocy 201 KM i mocy 150 kW napędzający tylne koła. Akumulator pokładowy ma 77 kWh i chociaż nie ma potwierdzonego zasięgu dla ID. Buzz jeszcze możemy spodziewać się około 250 mil.

Dowód osobisty. Przewoźnik i dowód osobisty Buzza. Furgonetka Buzz Cargo ma również ładowanie 170 kW, dzięki czemu akumulator można naładować od 5 do 80 procent w 30 minut, jeśli znajdziesz mocną ładowarkę. Buzz ma też umiejętności, które lubimy najbardziej w Kia EV6, ponieważ oba modele będą standardowo wyposażone w dwukierunkowe ładowanie. Co to znaczy? Buzz nie tylko powinien być w stanie zasilać urządzenia gospodarstwa domowego, takie jak sokowirówka, blender czy telewizor, ale teoretycznie można też ponownie podłączyć zasilanie do sieci. Rzeczywiście, VW sugeruje nawet, że właściciele mogą korzystać z tej funkcji, aby obniżyć rachunki za energię, ładując Buzza w ciągu dnia tanią energią elektryczną, a następnie przesyłając ją z powrotem do domowego akumulatora (jeśli go masz) do użytku wieczorem . Przenoszenie mocy i automatyczna komunikacja w tym celu odbywa się za pośrednictwem specjalnej dwukierunkowej skrzynki ściennej DC.

Produkcja identyfikatora. Buzz rozpocznie się jeszcze w tym roku, a pierwsze dostawy mają nastąpić jesienią w Europie. Dla tych obsesyjnych czekających na całkowicie elektryczny identyfikator. Kamper Buzz California, prawdopodobnie pojawi się najwcześniej w 2025 roku. Na razie Buzz niosący ludzi będzie musiał wystarczyć.

Ale jest tu wiele szczegółów do uczczenia. W Buzzie jest miejsce dla pięciu osób i ich bagażu (pojemność 1121 litrów). Po złożeniu drugiego rzędu siedzeń pojemność ta wzrasta do 2205 litrów. Masz do wyboru dwa lub trzy miejsca z przodu. Dla użytkowników Cargo stała przegroda oddziela Cię od tylnej przestrzeni o pojemności 3,9 metra sześciennego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj