Escooter Apollo nie jest powiewem świeżego powietrza, na który liczyłem

0
19

Będę szczery: nie lubię używać aplikacji do skuterów. Po prostu daj mi pełną kontrolę nad samą rzeczą. Jasne, miło jest móc kontrolować poziom hamowania rekuperacyjnego i maksymalną prędkość za pomocą aplikacji, ale przez większość czasu jest to uciążliwe. Na szczęście Air szybko sparował się z moim telefonem, włączyłem maksymalną prędkość, maksymalnie wykorzystałem hamulec regeneracyjny i wesoło jechałem, osiągając około 19 mil na godzinę dzięki 500-watowemu silnikowi.

Jesteś przypuszczalny uderzać 21 mil na godzinę, i prawdopodobnie tak będzie. Jako mężczyzna o wzroście 180 cm przekraczam nieco deklarowaną przez Apollo Air nośność 220 funtów. Jeśli chodzi o zasięg, przejechałem na nim około 13 do 15 mil, jeżdżąc po całym Nowym Jorku. z Bed-Stuy na Brooklynie, przez Manhattan Bridge i z powrotem, odbiłem się od ziemi, by dotrzeć do domu przez ostatnie kilka przecznic. Jestem pewien, że większość ludzi może zbliżyć się do tego miejsca na odległość 20 mil, jeśli nie więcej, chociaż Apollo 31-milowy roszczenie wydaje się rozciągliwe dla każdego.

Podwójne zawieszenie przedniego widelca i 10-calowe, pompowane opony zapewniają płynną jazdę. Prawie nie czuję wybojów i dziur na drodze. I rzadko musiałem używać przedniego hamulca bębnowego — hamulec regeneracyjny często wystarczał aż do zatrzymania. W momentach, kiedy musiałem się zatrzymać, hamulec robił swoje.

Przyspieszenie nie jest dobre na tym skuterze. Kiedy światło zmienia się na zielone, a ja wciskam przepustnicę kciukiem, Air porusza się po asfalcie jak chwast na pustyni. Osiągnięcie maksymalnej prędkości zajmuje trochę czasu. Na pochyłościach (jak na wszystkich mostach na Brooklynie) spodziewaj się, że prędkość spadnie do około 11 do 14 mil na godzinę. Po prostu nie ma mocy, aby bez wysiłku pokonywać zbocza.

W drodze powrotnej do domu z kolegą, który jeździł na hulajnodze Niu, na obie nasze przejażdżki zostało około dwóch batonów soku. Mimo to jechał z reklamowaną prędkością 20 mil na godzinę, a ja utknąłem na około 14 mil na godzinę. Z jakiegoś powodu odkryłem, że Apollo czasami drastycznie zwalnia, gdy spada do dwóch taktów. To kapryśna sprawa.

To doskonale Cienki skuter, ale moim największym problemem jest to, że kosztuje 1200 USD (zwykle „na wyprzedaży” za 999 USD). Miałem znacznie przyjemniejsze wrażenia z Niu, który waży tylko 5 funtów więcej, osiąga prędkość do 20 mil na godzinę i szybko przyspiesza. Oba pokonują wzniesienia dość podobnie. Jednak Niu KQi3 Pro kosztuje 799 USD. To duża różnica w cenie.

Niu ma szerszą sieć serwisów i dealerów, więc prawdopodobnie łatwiej jest naprawić wszelkie problemy, które mogą się pojawić. Apollo ma pięć centrów serwisowych w USA. Chcę powiedzieć, że obsługa klienta Apollo jest lepsza, ale znalazłem skargi dotyczące doświadczenia w kontaktach z obiema markami. Jeśli masz tyle do wydania na skuter, sugeruję przejście na Speedway Mini 4 Pro (1049 USD). Ma nieco bardziej niezawodny zasięg i większe prędkości, jest lekki i łatwy do złożenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj