Hulajnoga elektryczna Apollo Phantom V3 ma fenomenalny zasięg

0
95

Często jestem rozczarowany z dobrym kawałkiem elektrycznych hulajnóg, które testuję. Wielu z nich po prostu nie ma asortymentu, który spełniałby moje potrzeby. Często wędruję z Bed-Stuy na Brooklynie na dolny Manhattan na spotkanie, w sumie około 15 mil. Wskoczenie na hulajnogę jest dużo szybsze i przyjemniejsze niż metro (zwłaszcza latem), ale nie zawsze mam gwarancję, że starczy mi soku na powrót do domu.

Ale Apollo Phantom V3 nigdy mnie nie zawiódł swoim zasięgiem. Kiedyś jechałem nim na jednym odcinku z mojego domu na Brooklynie na Manhattan, aż do 179th Street i przez most George’a Washingtona do kawiarni w Fort Lee w stanie New Jersey, a Phantom miał 43 procent w zbiorniku – 22 mile. Zajęło mi to około półtorej godziny! To najlepszy skuter do dojazdów do pracy.

Widmowe nieszczęścia

Oto sedno. Zasięg hulajnogi elektrycznej nie zależy wyłącznie od rozmiaru akumulatora, ale od wielu czynników, takich jak waga rowerzysty. Jestem mężczyzną o wzroście 180 cm i wadze 240 funtów — wiele osób może generalnie przejechać kilka mil więcej niż ja na tej samej hulajnodze. Ludzie tacy jak ja potrzebują czegoś, co poradzi sobie z dodatkową wagą bez poświęcania zasięgu.

Phantom V3 jest przystosowany do udźwigu do 300 funtów i nie miał problemów ze wspinaniem się nawet po najbardziej stromych zboczach na mojej ścieżce rowerowej mostu George’a Washingtona. Kompromis w uzyskaniu tego rodzaju zasięgu leży w wadze samej hulajnogi. Niestety, ta rzecz waży aż 77 funtów. Siedemdziesiąt siedem.

Mogę to znieść, tak, ale to nie jest łatwe. Naprawdę chciałbym, żeby Apollo zrobił składane kierownice, ponieważ ciągle uderzają o ścianę na mojej wąskiej klatce schodowej lub utkną w szynach – nie jest to pomocne, gdy nosisz coś tak ciężkiego. Na szczęście mostek jest wąski, więc moja ręka może go wygodnie chwycić, a dodatkowy uchwyt na końcu decku jest miłym akcentem. Niektóre lżejsze hulajnogi mają bardzo grube łodygi, które ranią mnie w dłonie, gdy próbuję je przenosić, do tego stopnia, że ​​wolałbym nosić Phantoma V3.

Możesz potrzebować pomocy w wyciągnięciu tego escootera z dużego pudła, w którym się znajduje. Konfiguracja wymagała również kilku kroków więcej niż zwykle; montaż kierownicy jest bardziej złożonym procesem, wymagającym większej liczby śrub i części niż jego rówieśnicy. Co dziwne, żaden z przewodów wokół kierownicy nie był ze sobą połączony, a ten krok nie był wymieniony w instrukcji. Przez kilka minut siedziałem zdezorientowany, zastanawiając się, dlaczego Phantom się nie włącza. Rozgryzłem to i podłączyłem je wszystkie, ale to dziwne, że nie jest to wspomniane w instrukcji.

Jak zwykle, możesz sparować hulajnogę z towarzyszącą aplikacją Apollo na iOS lub Androida, która jest znacznie bardziej stabilna niż moje wcześniejsze doświadczenia z innymi hulajnogami Apollo. Szybko też się połączył. Podczas konfiguracji będziesz musiał wprowadzić numer seryjny hulajnogi, który znajduje się irytująco na spodzie pokładu. To moje jedyne zastrzeżenie. Będziesz musiał przejrzeć wiele filmów dotyczących bezpieczeństwa, ale są to pomocne i ważne informacje.

Aplikacja pozwala zobaczyć informacje o jeździe skuterem, takie jak licznik kilometrów, ale możesz także dostosować różne ustawienia, od prędkości i przyspieszenia po poziom hamulca regeneracyjnego. Ten ostatni daje ci niewielką opłatę, gdy używasz przepustnicy kciuka hamulca regeneracji zamiast standardowych hamulców tarczowych. Mówiąc o tym, wolałbym hamulce hydrauliczne w tak drogiej hulajnodze zamiast hamulców tarczowych, ale prawda jest taka, że ​​rzadko ich używałem. Przez większość czasu trzymałem się hamulca regeneracyjnego, który był w stanie doprowadzić mnie do szybkiego zatrzymania.

Foto: Apollo

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj