Hulajnoga elektryczna Taur wygląda jak w otwartej wersji beta

0
92

Za przeszłość Od kilku lat wejście do mojego nowojorskiego mieszkania jest zaśmiecone jedną lub dwiema elektrycznymi hulajnogami do testów oraz składanym e-rowerem. Moja żona była zachwycony. Ona i ja potknęliśmy się o kierownicę, uderzyliśmy w koła i… no cóż, powiedzmy, że jestem zaskoczony, że nie wspomniała o tych codziennych zagrożeniach w naszych przysięgach, kiedy braliśmy ślub.

Escootery są, owszem, wygodniejsze do przechowywania niż rower (nie wspominając o samochodzie), ale nie są Jak kompaktowy, jak mogą twierdzić producenci skuterów. Po złożeniu są często zbyt wysokie, aby wtoczyć się pod kanapę. Możesz je zrównoważyć, opierając je o ścianę, ale mówiąc z doświadczenia, co jakiś czas będą się rozbijać. To tam Taur mnie przekonał. To pierwszy escooter, który testowałem, który nie ma problemu z samodzielnym staniem w pozycji pionowej. Jesteśmy z żoną bardzo wdzięczni.

Niezwykły jest też pod innymi względami. Nie ma tradycyjnego „pokładu”, na którym można postawić stopy. Zamiast tego z rurowej ramy wysuwają się dwa pedały. Stawiasz na nich stopy, a Taur sprawia, że ​​​​jedziesz z nogami równolegle, zamiast jednej przed drugą, co według firmy jest bardziej naturalną postawą. Pomaga to również zmniejszyć masę i ogólny rozmiar pojazdu. Niestety, moje ogólne wrażenia były mieszane. Taur robi dobrze kilka rzeczy, które chciałbym zobaczyć w innych skuterach, ale wydaje się, że praca w toku. Prawdopodobnie nie chcesz czuć się jak beta tester po wydaniu 1195 USD.

Byk o dwóch rogach

Fot. Taur

Taur jest wspaniały. Ma czysty i minimalistyczny design, z rurą aluminiową malowaną proszkowo na kolor złamanej bieli, która biegnie od kierownicy do tylnego koła. Jest przednie światło, tylne światło, centralna podstawka w stylu motocykla i przyzwoicie głośny klakson, który z pewnością zwróci uwagę tego głupka w samochodzie blokującym ścieżkę rowerową.

W dolnej części ramy znajduje się mały zatrzask, który można przekręcić, aby złożyć trzonek. Wyrównaj metalowy kołek na wsporniku z otworem w tylnym błotniku, a Taur pozostanie złożony. Możesz użyć środkowej podpórki, aby zapewnić jej większą stabilność lub ustawić całą hulajnogę pionowo. Ta ostatnia jest prawdopodobnie jedną z najlepszych cech Taura. To nie tylko oszczędność miejsca w domu, ale było również niezwykle pomocne, ponieważ nie zajmowało zbyt dużo miejsca w zatłoczonym metrze (więcej na ten temat później).

To nie jest mój ulubiony system składania — zatrzask wydaje się niezgrabny i może wymagać pewnej siły, aby się poruszyć. Naciśnięcie tylnego błotnika w celu odczepienia mostka również nie jest intuicyjne, gdy nie używasz podpórki centralnej, ponieważ łatwo jest przewrócić całość na bok. Powinienem dodać, że po złożeniu Taur jest stosunkowo lekki, waży 37 funtów, ale gruby mostek sprawia, że ​​jest nieporęczny. Chciałbym, żeby do mostka przymocowano wąski uchwyt, jak w Mosquito firmy Fluidfreeride.

Moc nie jest problemem z Taurem. Ma 500-watowy silnik, który nie miał problemów z poruszaniem się po mostach i innych zboczach. Podwójne 12,5-calowe wypełnione powietrzem opony dętkowe są większe niż te, które zwykle można znaleźć w hulajnodze elektrycznej, i pomagają zapewnić płynną jazdę pomimo braku zawieszenia. Hydrauliczny hamulec tarczowy dobrze się zatrzymuje, chociaż początkowo musiałem dokręcić dźwignię hamulca.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj