Te aplikacje zmieniają Twój zegarek Apple w urządzenie do monitorowania kondycji

0
131

Cena £: 10 dolarów.

MySwimPro

Dla pływaków MySwimPro jest tak dobrą aplikacją, jak tylko możesz. Bezpłatna aplikacja pozwoli Ci tworzyć i śledzić treningi pływania (zamiast tylko śledzić, ile przepłynąłeś długości). Jeśli rzeczywiście próbujesz pociąg zamiast po prostu ćwiczyć, robi to dużą różnicę.

Dostępny jest również plan subskrypcji Elite (20 USD/miesiąc), który zapewni Ci spersonalizowany coaching, jeśli tego chcesz.

Cena £: Bezpłatna, opcjonalna Elite od 20 USD miesięcznie, która dodaje coaching i inne funkcje.

Najlepsze aplikacje do zajęć na świeżym powietrzu

Ciągłe korzystanie z GPS na zegarku Apple Watch spowoduje szybsze rozładowanie baterii niż przy zwykłym codziennym użytkowaniu, więc jeśli planujesz kilkudniową podróż z plecakiem, musisz zabrać ze sobą zestaw baterii. Jednak w przypadku większości zwykłych, półdniowych wędrówek lub sesji narciarskich powinno wystarczyć.

WorkOutDoor

WorkOutDoors dodaje mapy wektorowe do zegarka Apple Watch, które można nawet przechowywać do użytku w trybie offline. Jeśli wybierasz się na wędrówkę, bieganie lub wycieczkę na nartach, możesz dodać trasę GPX, aby się nie zgubić.

Zasadniczo jest to aplikacja, która zmienia Twój Apple Watch w coś bliższego jednemu z zegarków przygodowych Garmin.

Cena £: 6 dolarów.

Trasy narciarskie

SkiTracks to najlepsza aplikacja do śledzenia nart, przynajmniej jeśli jeździsz na stokach z dostępem do wyciągów. Może śledzić liczbę wykonanych biegów, średnią prędkość i oczywiście pion, w którym udało Ci się przejechać tego dnia na nartach.

Następnie możesz spojrzeć wstecz na dzień spędzony na nartach i zobaczyć to wszystko na trójwymiarowej mapie terenu na swoim iPhonie.

Cena £: 1 USD.

Najlepsze aplikacje na siłownię

Jednym z obszarów, w którym Apple Watch przoduje, jest siłownia. Jeśli chcesz śledzić swoje ciężary, powtórzenia i serie lub intensywnie się pocić podczas treningu interwałowego, istnieją aplikacje, które to ułatwiają.

Mocny

Strong umożliwia rejestrowanie pełnych treningów, w tym wszystkich ćwiczeń, powtórzeń i serii, bez telefonu. To świetnie, jeśli chcesz uniknąć rozpraszania się Twittera w okresach odpoczynku, zostawiając telefon w szafce.

W bezpłatnej wersji aplikacji jesteś ograniczony do trzech niestandardowych procedur jednocześnie — co wystarczy, aby oszczędzić podział na pchanie/pociąganie/nogi. Jeśli potrzebujesz więcej niestandardowych procedur, Strong PRO zaczyna się od 5 USD miesięcznie.

Cena £: Darmowy, opcjonalny Strong PRO od 5 USD miesięcznie, aby uzyskać więcej niestandardowych procedur i innych funkcji.

Sekundy Pro

Jeśli bardziej lubisz trening interwałowy o wysokiej intensywności, Seconds Pro to jedna z najlepszych dostępnych aplikacji. Możesz utworzyć tyle kolorowych i łatwych do odczytania niestandardowych timerów do swoich treningów, ile potrzebujesz, aby się pocić.

Cena £: 5 dolarów.

I zdobądź zewnętrzny czujnik tętna

Pomiar tętna na nadgarstku, tak jak w przypadku zegarka Apple Watch, nie jest tak dokładny jak paski na klatkę piersiową, a im trudniej trenujesz, tym gorzej. Jeśli chcesz, aby zegarek Apple Watch mógł rejestrować tętno, gdy jesteś głęboko w jaskini bólu, zewnętrzny czujnik tętna będzie bardzo przydatny.

Zapoznaj się z naszym przewodnikiem po najlepszych czujnikach tętna, aby uzyskać kilka sugestii.


ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj