Trek FX+ 2 Ebike to kompletny pakiet do dojazdów do pracy

0
27

FX+ 2 ma 250-watowy silnik piasty tylnej Hydrive, który jest standardem europejskim. Może się to wydawać trochę za słabe Amerykanom, którzy chcą zasilić ogromne wzgórza, ale motocykl jest tak lekki i zwrotny, że posiadanie mniejszego silnika nie ma większego znaczenia. Średni rozmiar ramy waży 40 funtów – prawie 30 funtów lżejszy niż mój własny Tern GSD S00.

Nie tylko łatwo jest wjeżdżać na wzgórza, ale także łatwo manewrować na zatłoczonych stojakach na rowery, gdy jestem poza domem, lub podnieść na nasz wiszący stojak na rowery w moim garażu. Poza tym od dwóch tygodni jest to pierwszy rower, który łapiemy z tatą, żeby załatwiać sprawy w okolicy. Podany zasięg wynosi 35 mil, ale do tej pory przejechaliśmy co najmniej 10 mil, a bateria wydaje się w dużej mierze nietknięta. Szybkie opony drogowe 45c też nie zaszkodziły.

Nic ponad szczyt

Zdjęcie: DYLAN REMIS/Trek

Brakuje mu kilku funkcji, do których przywykliśmy już w e-rowerach z wyższej półki, takich jak niskoobsługowy napęd pasowy z włókna węglowego lub bezstopniowa manetka zmiany biegów. Zamiast tego ma zwykły łańcuch rowerowy na dziewięciobiegowym systemie zmiany biegów Shimano, z przerzutką, którą tak, być może będziesz musiał od czasu do czasu regulować.

Ale szczerze mówiąc, było to dla mnie więcej niż w porządku. Nie musiałem uczyć się nowego systemu zmiany przełożeń ani wymyślać, jak skalibrować biegi z poziomami wspomagania. Nie jeździłem na rowerze, który próbował przewidzieć, ile i kiedy będę potrzebował pomocy — mogłem po prostu włączać mniej więcej podczas jazdy. W ten sposób wydawało się to znacznie łatwiejsze i bardziej naturalne.

Ma również wiele akcesoriów, które mogą być równie ważne, zwłaszcza że pogoda w Oregonie stała się zimna, szara i mokra w ciągu ostatnich kilku tygodni. Latarka czołowa o mocy 120 lumenów jest niesamowicie jasna. Dzwonek jest niesamowicie głośny. Błotniki sprawiły, że moje dżinsy były stosunkowo suche, a przedmioty na bungee mogłem umieścić na tylnym bagażniku. Podpórka utrzymuje go w garażu, zapewniając szybki dostęp, a hydrauliczne hamulce tarczowe działają nawet podczas ulewy.

Cena może wydawać się wysoka w porównaniu z rowerami bezpośrednio do konsumentów od Aventon, Lectric lub Rad Power. Ale kiedy zaczniesz sumować koszty wysokiej jakości komponentów, robocizny i akcesoriów, ich ceny zaczną rosnąć. Firmy wysyłkowe są w stanie zaoferować znacznie niższe ceny na modele bazowe, ponieważ ich silniki są tańsze. Dzięki ładniejszemu silnikowi rower wysyłkowy, taki jak Ride1Up Prodigy, jest wyceniony porównywalnie do FX + 2, a sam musisz go złożyć i sprawdzić pod kątem bezpieczeństwa.

Przez lata widziałem, jak producenci rowerów debatują, a następnie walczą o dodanie lub odjęcie funkcji, które uczynią rowery elektryczne bardziej atrakcyjnymi dla osób, które wcześniej nie jeździły na rowerze. Ekstremalnie niskie przejścia! Dziwne systemy zmiany biegów! Aplikacje! Ogromne opony! Być może najlepszym sposobem na zachęcenie ludzi do przesiadki na rower elektryczny jest taki sam sposób, jak na zwykły rower — uczynienie go przyjemnym, lekkim i łatwym w prowadzeniu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj