Twórcy „Legend of Zelda: Tears of the Kingdom” odpowiadają na Twoje najpilniejsze pytania

0
79

Fani Nintendo kochają aby nawiązać osobisty kontakt z przyjaznymi rodzinie postaciami firmy, mającymi obsesję na punkcie sutków Mario, tego, jak duży jest dong Luigiego i co by się stało, gdyby Kirby połknął gorącego mężczyznę. (Ujawnienie: To ostatnie jest w rzeczywistości moją winą.)

W przededniu wydania The Legend of Zelda: Łzy królestwaJednak jeden z TikTokerów odważył się zadać pytanie, które nie znajduje się na liście gorących przycisków: Która wersja Linka, z dziesiątek tytułów z wieloletniej serii, pachniałaby najgorzej? W dokładnym filmie @bigthighthescienceguy ocenia każdego kultowego bohatera według jego gustu, ostatecznie deklarując Link w Niebiański Miecz najmniej stęchły (gra ma łazienki). Okaryna Czasu Jednak Link nie brał prysznica przez siedem lat, mimo że biegał w dużej rybie i został uderzony przez rozkładające się ciała.

Łzy reżyser Hidemaro Fujibayashi i producent Eiji Aonuma nie zgadzają się. Dla nich dwa Linki wyróżniają się jako szczególnie śmierdzące. Aonuma wskazuje na Oddech dziczywersja postaci, która nosi strój w stylu barbarzyńcy z kościaną czapką i futrami. „To może być trochę śmierdzące”, mówi, zwracając uwagę na „zapach dzikiego zwierzęcia”.

Fujibayashi, który mówi, że „przez wiele dziesięcioleci” udzielał wywiadów, o które nigdy nie został poproszony o rozważenie, który bohater najbardziej potrzebuje dezodorantu, oddał swój głos na księżniczka zmierzchu. Chociaż Link spędza większość czasu na przekopywaniu się przez ziemię i bieganiu po lochach jako wilk, Fujibayashi myśli o jednym konkretnym momencie. „W filmie jest kilka scen księżniczka zmierzchu gdzie Link angażuje się w zapasy sumo z plemieniem Goron” – mówi. „Wyobrażam sobie, że w tej sytuacji jest dość śmierdzący”.

Przetestowanie zapachu różnych Linków to dopiero początek. W szeroko zakrojonym wywiadzie dla WIRED duet, za pośrednictwem tłumaczy, wyjaśnił także swoje najgorsze kreacje Ultrahand, jak zagubienie się w jaskiniach pomogło im stworzyć jedną z Łzynowe umiejętności i sposób, w jaki podeszli do jednej z największych gier roku. Ale nie wcześniej niż Aonuma podzielił się ostatnią myślą: „Właściwie, Ganon może być najbardziej śmierdzący, jeśli o tym myślę”.

WIRED: Powiedziałeś, że to był świadomy wybór Łzy Królestwa kontynuacja do Oddech dziczy. Dlaczego powrót do tego świata był tak ważny?

Eiji Aonuma: Chyba jako pierwszy o tym wspomniałem. To było coś, co przyszło mi do głowy, kiedy kontynuowaliśmy pracę Oddech dziczy, zwłaszcza w DLC. Naprawdę czułem, że świat, który stworzyliśmy, wciąż ma duży potencjał dla nowej gry, w którą moglibyśmy się zagłębić. Więc to jest coś, co zasugerowałem panu Fujibayashi. Niewiele wiedziałem, że w tym samym czasie miał już w głowie kilka pomysłów na to, jak mógłby to osiągnąć.

Hidemaro Fujibayashi: Myślałem o środowisku ul Oddech dziczy nie dodając nic nowego. W niektórych lochach w Oddech dziczy, widzisz te koła zębate, które po prostu kręcą się bez przerwy. Wzięliśmy więc cztery z nich i przymocowaliśmy je do kamiennej tabliczki [made] prowizoryczny samochód. Jako rozszerzenie tego, ktoś wziął prostokątne łupki i umieścił cztery z nich razem w cylindrze. A potem zrzucasz tam zdalnie sterowaną bombę i kulę, detonujesz i masz prowizoryczne działo. Łącząc te dwa pomysły, masz czołg DIY, którym może teraz jeździć Link.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj