8.4 C
Warszawa
poniedziałek, 26 września, 2022

Umieść „Władcę Pierścieni: Pierścienie Władzy” w kinach, Cholera

Musisz przeczytać

Monitor jest a cotygodniowa kolumna poświęcona wszystkiemu, co dzieje się w PRZEWODOWY świat kultury, od filmów po memy, od telewizji po Twittera.

Na początku tego tygodnia kinofile dostali niespodziankę: scenarzystka legendarnej reklamy AMC Nicole Kidman, która od miesięcy jest odtwarzana przed seansami w sieci kin, ujawniła, że ​​doczeka się kontynuacji. Gdy rozeszła się wiadomość o kontynuacji, nic nie wskazywało na to, czy będzie miała linię tak kultową jak „jakoś złamane serce czuje się dobrze w takim miejscu”, ale Billy Ray, który ją napisał, powiedział, że następna część była już „już pisemny.” Dla tych, którzy wyczekiwali klipu przed filmami, wiadomość o jego kontynuacji była impulsem do ponownego powrotu do multipleksu.

Oczywiście ostatnio podjęto wiele prób przywrócenia ludzi do kin. Kino stało się wielkim hitem podczas pandemii Covid-19 i podczas gdy hity takie jak Spider-Man: Bez drogi do domu oraz Top Gun: Maverick udowodniły, że wciąż istnieje apetyt na doznania na dużym ekranie, przyszłość kin jest tematem wielu załamań rąk. W tę sobotę kilka sieci filmowych – w tym AMC – oferuje bilety o wartości 3 USD z okazji Narodowego Dnia Kina. Według prezesa Cinema Foundation, Jackie Brennemana, posunięcie to polega na „podziękowaniu” miłośnikom filmu, którzy wrócili do kin tego lata i „dodatkową zachętą dla tych, którzy jeszcze nie wrócili”.

To bez wątpienia przyciągnie kilka osób do kina. Ale jeśli mogę, mam inną sugestię: Put Władca Pierścieni: Pierścienie Mocy w kinach.

Wiem wiem. Jest to bardzo mało prawdopodobne. Oprócz pretendentów do Oscara Amazon, który wypuszcza Pierścienie Mocy w Prime Video w tym tygodniu zazwyczaj nie wysyła swoich treści do kin. Również, Pierścienie Mocy to program telewizyjny, a nie film, więc jego format nie sprzyja wrażeniu kinowemu.

Jednakżejeśli jest jedna rzecz, która stała się oczywista od wczesnych odcinków Pierścienie Mocyi ich krytyczny odbiór, to to, że są wspaniałe i rozległe w skali, coś, co chciałoby się zobaczyć na największym możliwym ekranie, jak Peter Jackson. Władca Pierścieni oraz Hobbit filmy. The Pierścienie Mocy to najdroższy serial w historii telewizji – pasjonujący projekt szefa Tolkiena, Jeffa Bezosa. I, jak zauważyła Kathryn VanArendonk w swojej recenzji dla Nowy Jork Magazyn, został stworzony do oglądania w teatrach. „Ukierunkowanie tak wielu zasobów na efekty wizualne jest z pewnością doceniane”, napisała, „ale wydaje się, że to trochę wstyd dla serialu, który wielu widzów będzie oglądać na ekranach wielkości dłoni”.

Amazon wydaje się tego świadomy. Chociaż chwila nadeszła i minęła, firma zorganizowała niewielką serię wydarzeń związanych z premierą w miastach na całym świecie, dając fanom możliwość obejrzenia dwóch pierwszych odcinków Pierścionki w kinach. Zrozumiałe jest, że Amazon wydał miliony dolarów na program, aby zachęcić ludzi do subskrybowania Prime, a nie wsadzać tyłki do miejsc kinowych. A jednak teatralny bieg może wzbudzić zainteresowanie spektaklem oraz potencjalnie przyciągnąć więcej ludzi do kin.

To w najlepszym razie przypomina mrzonkę. Ale po tym, jak usługi przesyłania strumieniowego dały ludziom dostęp do filmów i programów telewizyjnych podczas blokad Covid, nie nastąpiła korekta kursu. Być może dając ludziom powód, aby trafić do kasy, aby zobaczyć jeden z największych programów telewizyjnych roku – jeśli nie? ten największy program telewizyjny roku — jest właśnie tym. Jeśli nie, może ktoś mógłby przekonać Warner Bros. Discovery do zrobienia tego Dom Smoka? Firmie przydałoby się trochę dobrej woli.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

- Reklama -spot_img
Najnowsze wiadomości

Niezbędnik przedsiębiorcy. CEIDG tylko w wersji online * Rachunki za energię firmy w domu * Kara umowna w kosztach – nie, a kurs na...

Wniosek o wpisanie firmy w CEIDG tylko online Jeszcze przez 2 lata będzie można na papierze składać wnioski o wpis...
- Reklama -

Więcej podobnych artykułów

- Reklama -