Wciągające gry wideo pojawią się w pobliskim kinie

0
80

Czas ucieka wewnątrz Gameboxa i musisz skoczyć lub zginąć. Jesteś uczestnikiem konkursu Gra w kalmaryprzebojowy południowokoreański serial Netflixa, ale w tej interaktywnej wersji grasz wewnątrz oświetlonego sześcianu mierzącego 12 stóp w każdym kierunku.

Współpracujesz ze swoimi przyjaciółmi, którzy muszą zgodzić się na pytania dotyczące serii obrazów wyświetlanych po lewej i prawej stronie. Każdy z was nosi przyłbicę z czujnikami na wierzchu; pudełko może powiedzieć, gdzie jesteś i jak się poruszasz. W tym wyzwaniu o nazwie „Szklany most” Twój zespół musi zdecydować, w miarę upływu sekund, odpowiedź na pytania typu: „Po której stronie było najwięcej ptaków?” Aby zagłosować, członkowie drużyny wskakują na kółka reprezentujące lewą lub prawą stronę.

Odpowiedz poprawnie, a awatar na ekranie bezpiecznie przeskoczy do przodu na szklany prostokąt. Dać błędną odpowiedź? Twoja postać pada na bezkrwawą, stosunkowo pokojową śmierć (w porównaniu z programem telewizyjnym), a twoja drużyna otrzymuje trafienie, tracąc część swoich postaci.

Gra toczy się szybko i kąpie cię w różach i żółciach serialu telewizyjnego. Członkowie twojej grupy muszą wspólnie stawić czoła sześciu wyzwaniom inspirowanym serialem, w tym „Tug of War” i „Red Light, Green Light”. Ale nie jest Gra Squid: gra wideoto jeden z około tuzina tytułów, które również zawierają Wściekłe Ptaki na platformie programowej, która rozprzestrzenia się w kinach i centrach rozrywki w Stanach Zjednoczonych i za granicą.

Immersive Gamebox to nazwa kostki, a także brytyjska firma, która ją tworzy. Pudełka zaczęły pojawiać się w 2019 roku w Londynie i od tego czasu rozszerzyły się na centra zabaw, centra handlowe i kina. Działają obecnie na około 20 rynkach w USA, w tym w Dallas, San Jose, Denver, Salt Lake City i Nowym Jorku, a docelowo mają 100 lokalizacji w ciągu najbliższych dwóch lat.

Will Dean, który wcześniej był współzałożycielem firmy zajmującej się organizowaniem torów przeszkód Tough Mudder, powiedział, że dla swojego start-upu drugiego roku chciał zrobić coś podobnego, obejmującego zabawę grupową, ale w przestrzeni technologicznej.

„Naprawdę zainteresował mnie pomysł wykorzystania dynamiki gry wideo, w której jednostka kontra środowisko, i stworzenia czegoś, co skupia się na więzi zespołowej” — mówi Dean. „Myślę, że dobrze rozumiem, co sprawia, że ​​rzeczy są zabawne, a żyjemy w czasach, w których niestety technologia nie zbliża nas tak, jak 15 czy 20 lat temu”.

Dean mówi, że patrzył na VR, ale czuł, że to nie wystarczy do współpracy. Zamiast tego zaczął czerpać inspirację z technologii, takiej jak oryginalne Nintendo Wii, aby rozpocząć pracę nad inteligentnym pokojem gier, który wykorzystywałby projekcję, śledzenie ruchu i lidar. Pierwszy prototyp, wykonany w 2018 roku, był wersją Pong z dwoma graczami poruszającymi się po pokoju, działającymi jak wiosła. Dean mówi, że to było „super proste, ale było zabawne i myślę, że ludziom się podobało”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj