Grupa Polsat-Interia kontynuuje trend z ubiegłego roku, kiedy najczęściej (dziewięciokrotnie) wygrywała na rynku na platformie mobile. Według badań Mediapanelu w styczniu wyprzedziła Grupę RAS Polska o 165 tys. RU oraz Grupę Wirtualna Polska o 1,46 mln RU.

Grupa Polsat-Interia nieustannie umacnia pozycje w topowych kategoriach tematycznych w Polsce. Pomponik.pl (lider 2024 roku) w styczniu osiągnął największy zasięg wśród serwisów plotkarskich. Jego bezkompromisowe podejście do show-biznesu doceniło 6,16 mln internautów (RU). Wyprzedził m.in. serwisy Plejada.pl (5,82 mln RU) i Pudelek.pl (5,31 mln RU).

Zielona Interia (lider roku 2024) to najczęściej odwiedzany w styczniu serwis ekologiczny w kraju (3 mln RU)Deccoria.pl (lider roku 2024) przyciągnęła największą liczbę internautów (3,42 mln RU) poszukujących informacji i porad z kategorii „Wyposażenie wnętrz i ogród”. Z kolei Interia Biznes osiągnęła najlepszy wynik w historii (7,14 mln RU).

Grupa Polsat-Interia jest numerem jeden wśród wydawców serwisów pogodowych. Z prognoz Interia Pogoda oraz Twoja Pogoda w styczniu skorzystało łącznie 7,48 mln RU

Wydawca wygrał także w kategorii „Nauka i technologia”. Serwisy Interia Geekweek, Zielona Interia i Antyweb.pl łącznie wygenerowały zasięg na poziomie 5,45 mln RU.

Udział

Leave A Reply

Exit mobile version