Na koncie Kancelarii Sejmu na platformie X pojawiła się informacja, że w ostatnich kilku tygodniach liczba subskrybentów wzrosła o 700 tys. Jednocześnie do wpisu dołączone zostało zdjęcie ze srebrnym przyciskiem, który trafił na Wiejską.
Nagroda przyznawana jest za 100 tys. obserwujących kanał, ale wygląda na to, że dynamika wzrostu była na tyle duża, że uznanie YouTube’a trafiło już po siedmiokrotnym przekroczeniu progu.
Srebrny przycisk YouTube. Kancelaria Sejmu liczy na kolejną nagrodę
Zainteresowanie obradami izby niższej polskiego parlamentu wydaje się być jeszcze większe. „Co ciekawe, 68 proc. oglądających nie subskrybuje naszego kanału” – czytamy we wpisie. W tym momencie kanał Sejm RP jest subskrybowany przez 745 tys. użytkowników platformy.
„Dołączcie do 745 tys. subskrybujących. Dzięki temu będziecie na bieżąco z pracami Izby, a na Wiejską może wkrótce trafi złoto” – zachęcają twórcy kanału.
Srebrny przycisk YouTube. Premier pokazał swoją nagrodę
Dwa dni wcześniej tą samą nagrodą pochwalił się premier Donald Tusk.
Oficjalny kanał szefa rządu nie zyskał jednak takiego uznania jak ten sejmowy. Aktualnie subskrybowany jest przez 112 tys. użytkowników YouTube’a.