Już nie Sonia Bohosiewicz, a popularni bohaterowie światowych arcydzieł malarskich są ambasadorami najnowszej kampanii ALDI. Znana sieć zaskakuje, łącząc sztukę, nowoczesne technologie i doskonały smak kawy marki własnej.
W nowej kampanii „Barissimo – ożywi Twój dzień” bohaterowie obrazów, takich jak „Stańczyk” Jana Matejki czy „Dziewczyna z perłą” Johannesa Vermeera, budzą się do życia, by celebrować chwilę z filiżanką kawy. Wszystko za sprawą sztucznej inteligencji, która nadaje nowy wymiar historii, łącząc tradycję z innowacją. W kampanii pojawiły się także takie obrazy jak Mona Lisa, Portret Ginevry Benci, czy Portret Adama Mickiewicza na Judahu skale.
Jak kawa Barissimo dodaje energii?
Foto: ALDI
Kawa to nie tylko smak i aromat, ale przede wszystkim energia do działania. ALDI postanowiło pokazać to w nietypowy sposób – przy pomocy AI ożywić klasyczne dzieła sztuki. W dynamicznych animacjach widzimy, jak Stańczyk wstaje z zadumy, a Dziewczyna z perłą z radością sięga po filiżankę aromatycznej kawy. To metaforyczne pokazanie, że Barissimo pobudza do życia i inspiruje każdego, kto jej skosztuje.
„To pierwszy raz, gdy w kampanii produktowej ALDI w Polsce tak intensywnie wykorzystujemy sztuczną inteligencję. Chcemy pokazać, że kawa Barissimo to nie tylko codzienny rytuał, ale także element, który może inspirować i dodawać energii, tak jak dobra sztuka” – mówi Luiza Urbańska z Biura Prasowego ALDI Polska, koordynatorka projektu.
Kampania, która podbija social media albo: Klienci oszaleli na jej punkcie
Foto: ALDI
Rosnące ceny sprawiają, że klienci chętnie szukają tańszych zamienników znanych produktów, tym bardziej, że ich jakość doskonale zaspakaja wszelkie oczekiwania. Korzystają na tym popularne dyskonty i chętnie inwestują w ich promocję. Dobrym przykładem marki, którą pokochali klienci ALDI jest właśnie kawa Barissimo Projekt „Barissimo – ożywi Twój dzień” żyje głównie w social mediach. Facebook, Instagram i LinkedIn stały się przestrzenią, gdzie internauci dzielą się swoimi reakcjami na ożywione dzieła sztuki. Posty z wideo przedstawiającymi „przebudzenie” bohaterów malarskich spotkały się z ogromnym entuzjazmem.
„Stańczyk dosłownie jak żywy”, “Ale realizm”, “Naprawdę Barissimo ożywia dzień” –czytamy w komentarzach pod publikacjami marki w sieci. Nawet sama Sonia Bohosiewicz pochwaliła sieć w komentarzu pod publikacją Mona Lisy!
Jak wygląda ożywiony Stańczyk – możecie zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/shorts/bdoXGmGTJsw.
Natomiast tak prezentuje się Dziewczyna z Perłą:
https://www.youtube.com/shorts/u_SeVegKHrk.
Mona Lisę, Adama Mickiewicza, czy Ginevre Benci możecie obejrzeć na kanale marki na Instagramie.
Barissimo – smak, który inspiruje
Foto: ALDI
Kampania „Barissimo – ożywi Twój dzień” to nie tylko innowacyjny projekt marketingowy, ale przede wszystkim ukłon w stronę miłośników dobrej kawy – szczególnie tej marki własnej, która doceniana jest za jakość i cenę. Barissimo, dostępna wyłącznie w ALDI, oferuje szeroki wybór ziaren, kaw mielonych i rozpuszczalnych, które zadowolą nawet najbardziej wymagających smakoszy.
Czy kawa może ożywić nie tylko Twój dzień, ale też dzieła sztuki? ALDI udowadnia, że tak! Sprawdź kampanię w social mediach i przekonaj się, jak smakuje inspiracja zamknięta w filiżance Barissimo! Dla mieszkańców stolicy i okolic sieć przygotowała niespodziankę. Już 15 lutego na zakończenie kampanii ALDI zaprasza do Centrum Praskiego Koneser. W tym dniu w przestrzeni sklepu ALDI w Koneserze pojawi się sam ożywiony Stańczyk, z którym będzie można wypić kawę Barissimo w anturażu niczym z obrazu Jana Matejki. Co więcej, pojawi się tego dnia profesjonalny barista, który będzie częstował chętnych kawą Barissimo z dedykowanej karty. To niepowtarzalna okazja, by zrobić sobie zdjęcie z samym Stańczykiem i posmakować kawy Barissimo!
O kawie Barissimo – wyjątkowy smak i jakość
Foto: ALDI
Barissimo to marka dostępna w ponad 360 sklepach ALDI w Polsce oraz w innych krajach Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord. Produkt pochodzi z renomowanej palarni ALDI w Niemczech. Doceniana za wyrazisty smak i aromat, kawa Barissimo zdobyła wysokie noty w Wielkim Teście Produktów ALDI, potwierdzając swoją jakość i walory smakowe. Oferta kawy Barissimo w ALDI obejmuje ziarna, mieloną kawę oraz rozpuszczalne warianty, odpowiadając na potrzeby różnorodnych grup konsumentów. Więcej informacji na dedykowanej stronie o marce Barissimo.
![](https://ocdn.eu/pulscms/MDA_/d2eeedc20bf2132139f11e560c9bb02f.png)