Zaledwie jedno doskonale przygotowane ogłoszenie może otworzyć drzwi do sukcesu na skalę ogólnopolską. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz auta osobowe, motocykle czy maszyny ciężkie, o zwycięstwie w konkursie TYTANI OTOMOTO decydują profesjonalizm, jakość i umiejętne wykorzystanie narzędzi portalu – nie rozmiar firmy czy specyfika rynku. Jubileuszowa edycja konkursu to także wyjątkowa okazja, by spojrzeć na dwie dekady transformacji branży motoryzacyjnej, w której OTOMOTO wyznaczyło nowe standardy sprzedaży online.

● Nagroda w konkursie TYTANI OTOMOTO nie tylko wzmacnia prestiż, ale również przyczynia się do wzrostu rozpoznawalności zarówno na rynku lokalnym, jak i ogólnopolskim

● Czym powinno się wyróżniać idealne ogłoszenie, które może zdobyć nagrodę główną jak kampania telewizyjna i billboardowa? Rady przekazują laureaci ubiegłorocznej edycji

● Dbałość o szczegóły, takie jak profesjonalne zdjęcia, dobrze zrealizowane wideo czy precyzyjne opisy, wpływają na postrzeganie oferty przez klientów. Z kolei inteligentne narzędzia platformy sugerują publikującym ogłoszenie, jak dodatkowo mogą poprawić jego jakość

● Laureatów konkursu TYTANI OTOMOTO 2024/2025 poznamy podczas uroczystej Gali rozdania nagród 20 lutego 2025 roku

Przez ostatnie 20 lat OTOMOTO, wspólnie z użytkownikami platformy, kształtowało nowe standardy sprzedaży pojazdów w przestrzeni online. Przenosząc handel samochodami z giełd do internetu, systematycznie wprowadzało coraz bardziej zaawansowane rozwiązania, które pomagały sprzedającym dostosować się do dynamicznie zmieniających się wymagań rynku. Ci, którzy wykorzystali ten czas najlepiej, są nagradzani.

TYTANI OTOMOTO to prestiżowy konkurs skierowany do profesjonalnych sprzedających pojazdy, który wyróżnia i promuje najwyższe standardy sprzedaży online. Aby wziąć w nim udział, dealerzy muszą jedynie opublikować swoje oferty na koncie biznesowym na platformie OTOMOTO do 15 grudnia 2024 roku. Jury będzie oceniało kompletność ofert, jakość zdjęć i materiałów wideo oraz umiejętne wykorzystanie dostępnych narzędzi.

Konkurs wyróżnia także różnorodność kategorii. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz auta osobowe, dostawczaki, pojazdy elektryczne, motocykle czy maszyny budowlane – masz szansę na wygraną. Dodatkowo jury przyzna trzy specjalne wyróżnienia: Samochodową Premierę Roku OTOMOTO, która zostanie wyłoniona w drodze plebiscytu dla najlepszej nowości na rynku, Tytana Biznesu za innowacyjność i jakość oraz jubileuszowego Tytana 20-lecia, podkreślającego wyjątkowe osiągnięcia w branży motoryzacyjnej.

ZOBACZ TAKŻE: Jakie nagrody przewidziano dla TYTANÓW OTOMOTO?

Rynek stawia przed dealerami wyzwania, które wykraczają poza tradycyjne umiejętności sprzedażowe. Kluczowe jest zatem wdrażanie nowoczesnych narzędzi wspierających efektywną komunikację z potencjalnymi klientami. Marcin Zandecki, Specjalista ds. Sprzedaży samochodów VW online z Grupy Cichy-Zasada Poznań-Przeźmierowo, podkreśla, że na OTOMOTO firma obecna jest od początku istnienia platformy.

– Grupa Cichy-Zasada funkcjonuje na rynku jeszcze dłużej. Od około 2 lat korzystamy z platformy w jeszcze szerszym zakresie, publikując ogłoszenia dotyczące sprzedaży również nowych modeli -tłumaczy przedstawiciel Grupy Cichy-Zasada. Pomocnych narzędzi nie brakuje. Na Stronie Sprzedającego PRO można zaprezentować cały zespół doradców klienta, a Manager Połączeń pozwoli łatwo monitorować wszystkie połączenia związane z opublikowanym ogłoszeniem i efektywnie zarządzać kontaktem z zainteresowanymi zakupem.

Rafał Zamiara z salonu Berdychowski, laureat w kategorii Auta Osobowe i Dostawcze, podkreśla wagę jakości ogłoszeń. – Musimy zrobić dobry opis, dokładnie wypełnić wszystkie pola. OTOMOTO podpowiada, co należy uzupełnić. Kluczowe są też dobre zdjęcia i film pokazujący wszystkie aspekty samochodu – tłumaczy.

Dbałość o szczegóły wpływa nie tylko na wyniki w konkursie, ale także na skalę sprzedaży, o czym przypomina Paweł Korbanek, prezes firmy Korbanek. – Dotarcie do klientów poprzez internet, a w tym także platformę OTOMOTO, jest olbrzymie i bezpośrednio przekłada się na skalę sprzedaży. Warto wziąć udział w konkursie Tytani OTOMOTO, bo to mobilizuje do jeszcze lepszego przygotowania ogłoszeń – tłumaczy.

Konkurs TYTANI OTOMOTO to nie tylko prestiż, ale także realne korzyści biznesowe. Nagrody, takie jak kampanie billboardowe dla zwycięzców w każdej kategorii czy nagroda specjalna „Prawdziwe Historie”, zapewniają wzrost rozpoznawalności na rynku lokalnym i ogólnopolskim. Udział w konkursie pozwala też nawiązać nowe relacje biznesowe i zyskać zaufanie klientów.

Laureat ubiegłorocznej edycji — Auto Centrum Lis — wygrał kampanię telewizyjną, ukazaną w tym spocie Prawdziwych Historii. Kolejne nagranie i odsłona spotu, czekają na Laureata Tytanów OTOMOTO 2024/2025.

Łukasz Cacko z BMW Inchape, który zdobył nagrodę główną w kategorii Motocykle, również podkreśla wpływ platformy na rozwój biznesu. – Nasza firma, tak samo jak OTOMOTO, świętuje w tym roku swoje 20-lecie. Odkąd rozpoczęliśmy obecność na platformie i profesjonalnie zajęliśmy się ogłoszeniami, zauważyliśmy przyrost zapytań od klientów z całej Polski. Udział w konkursie to szansa na wyróżnienie się spośród konkurencji – dodaje.

Dwie dekady działalności OTOMOTO pokazują, że profesjonalizm i nowoczesność mogą współgrać w idealny sposób, zmieniając oblicze całej branży. Konkurs TYTANI OTOMOTO to nie tylko wyróżnienie dla najlepszych – to także inspiracja dla tych, którzy chcą podążać drogą sukcesu. Niezależnie od wielkości firmy czy kategorii, każdy profesjonalny sprzedający może sięgnąć po nagrodę, pokazując, że jakość, zaangażowanie i innowacyjne podejście są fundamentem sukcesu.

Patronami medialnymi TYTANÓW OTOMOTO są Forbes, Newsweek, Business Insider, Onet, Autoświat oraz TVN Turbo.

Więcej informacji o konkursie znajdziesz tutaj.

Udział

Leave A Reply

Exit mobile version