Już nie Sonia Bohosiewicz, a popularni bohaterowie światowych arcydzieł malarskich są ambasadorami najnowszej kampanii ALDI. Znana sieć zaskakuje, łącząc sztukę, nowoczesne technologie i doskonały smak kawy marki własnej.

W nowej kampanii „Barissimo – ożywi Twój dzień” bohaterowie obrazów, takich jak „Stańczyk” Jana Matejki czy „Dziewczyna z perłą” Johannesa Vermeera, budzą się do życia, by celebrować chwilę z filiżanką kawy. Wszystko za sprawą sztucznej inteligencji, która nadaje nowy wymiar historii, łącząc tradycję z innowacją. W kampanii pojawiły się także takie obrazy jak Mona Lisa, Portret Ginevry Benci, czy Portret Adama Mickiewicza na Judahu skale.

Kawa to nie tylko smak i aromat, ale przede wszystkim energia do działania. ALDI postanowiło pokazać to w nietypowy sposób – przy pomocy AI ożywić klasyczne dzieła sztuki. W dynamicznych animacjach widzimy, jak Stańczyk wstaje z zadumy, a Dziewczyna z perłą z radością sięga po filiżankę aromatycznej kawy. To metaforyczne pokazanie, że Barissimo pobudza do życia i inspiruje każdego, kto jej skosztuje.

To pierwszy raz, gdy w kampanii produktowej ALDI w Polsce tak intensywnie wykorzystujemy sztuczną inteligencję. Chcemy pokazać, że kawa Barissimo to nie tylko codzienny rytuał, ale także element, który może inspirować i dodawać energii, tak jak dobra sztuka” – mówi Luiza Urbańska z Biura Prasowego ALDI Polska, koordynatorka projektu.

Rosnące ceny sprawiają, że klienci chętnie szukają tańszych zamienników znanych produktów, tym bardziej, że ich jakość doskonale zaspakaja wszelkie oczekiwania. Korzystają na tym popularne dyskonty i chętnie inwestują w ich promocję. Dobrym przykładem marki, którą pokochali klienci ALDI jest właśnie kawa Barissimo Projekt „Barissimo – ożywi Twój dzień” żyje głównie w social mediach. Facebook, Instagram i LinkedIn stały się przestrzenią, gdzie internauci dzielą się swoimi reakcjami na ożywione dzieła sztuki. Posty z wideo przedstawiającymi „przebudzenie” bohaterów malarskich spotkały się z ogromnym entuzjazmem.

Stańczyk dosłownie jak żywy”, “Ale realizm”, “Naprawdę Barissimo ożywia dzień” –czytamy w komentarzach pod publikacjami marki w sieci. Nawet sama Sonia Bohosiewicz pochwaliła sieć w komentarzu pod publikacją Mona Lisy!

Jak wygląda ożywiony Stańczyk – możecie zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/shorts/bdoXGmGTJsw.

Natomiast tak prezentuje się Dziewczyna z Perłą:

https://www.youtube.com/shorts/u_SeVegKHrk.

Mona Lisę, Adama Mickiewicza, czy Ginevre Benci możecie obejrzeć na kanale marki na Instagramie.

Kampania „Barissimo – ożywi Twój dzień” to nie tylko innowacyjny projekt marketingowy, ale przede wszystkim ukłon w stronę miłośników dobrej kawy – szczególnie tej marki własnej, która doceniana jest za jakość i cenę. Barissimo, dostępna wyłącznie w ALDI, oferuje szeroki wybór ziaren, kaw mielonych i rozpuszczalnych, które zadowolą nawet najbardziej wymagających smakoszy.

Czy kawa może ożywić nie tylko Twój dzień, ale też dzieła sztuki? ALDI udowadnia, że tak! Sprawdź kampanię w social mediach i przekonaj się, jak smakuje inspiracja zamknięta w filiżance Barissimo! Dla mieszkańców stolicy i okolic sieć przygotowała niespodziankę. Już 15 lutego na zakończenie kampanii ALDI zaprasza do Centrum Praskiego Koneser. W tym dniu w przestrzeni sklepu ALDI w Koneserze pojawi się sam ożywiony Stańczyk, z którym będzie można wypić kawę Barissimo w anturażu niczym z obrazu Jana Matejki. Co więcej, pojawi się tego dnia profesjonalny barista, który będzie częstował chętnych kawą Barissimo z dedykowanej karty. To niepowtarzalna okazja, by zrobić sobie zdjęcie z samym Stańczykiem i posmakować kawy Barissimo!

Barissimo to marka dostępna w ponad 360 sklepach ALDI w Polsce oraz w innych krajach Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord. Produkt pochodzi z renomowanej palarni ALDI w Niemczech. Doceniana za wyrazisty smak i aromat, kawa Barissimo zdobyła wysokie noty w Wielkim Teście Produktów ALDI, potwierdzając swoją jakość i walory smakowe. Oferta kawy Barissimo w ALDI obejmuje ziarna, mieloną kawę oraz rozpuszczalne warianty, odpowiadając na potrzeby różnorodnych grup konsumentów. Więcej informacji na dedykowanej stronie o marce Barissimo.

Udział

Leave A Reply

Exit mobile version